DEVELOPMENT OF COLLABORATIVE SKILLS IN STUDENTS WHO EXPERIENCED INTERPROFESSIONAL RECEPTION IN A COLLEGE HEALTH CLINIC
DOI:
https://doi.org/10.54909/sp.v7i2.133194Keywords:
Interprofessional Education, Interprofessional Relations, Interdisciplinary PlacementAbstract
Interprofessional education has been adopted for encouraging collaborative work, improving the quality of health care services and promoting learning among different professions. In the present study we analyzed the student’s perception about the development of collaborative skills and their interprofessional performance. For this purpose, a descriptive study with a qualitative approach was carried out, in which it was possible to observe the favoring of the development of interprofessional collaborative competencies by the students who participated in the study.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Autores que publicam nesta revista concordam com os seguintes termos:- Autores mantém os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
- Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.
- Autores têm permissão e são estimulados a publicar e distribuir seu trabalho online (ex.: em repositórios institucionais ou na sua página pessoal) a qualquer ponto antes ou durante o processo editorial, já que isso pode gerar alterações produtivas, bem como aumentar o impacto e a citação do trabalho publicado (Veja O Efeito do Acesso Livre).