As ciências cognitivas como base para a concepção metodológica da "pegada cognitiva": indicadores de aprendizagem em aprendizagem a distância.
DOI:
https://doi.org/10.22456/1982-1654.5226Keywords:
pegadas cognitivas, operários educacionais informatizados, indicadores de aprendizagem em ADDDownloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2002-05-31
How to Cite
DOS SANTOS, S. C. As ciências cognitivas como base para a concepção metodológica da "pegada cognitiva": indicadores de aprendizagem em aprendizagem a distância. Computers in education: theory & practice, Porto Alegre, v. 5, n. 1, 2002. DOI: 10.22456/1982-1654.5226. Disponível em: https://seer.ufrgs.br/index.php/InfEducTeoriaPratica/article/view/5226. Acesso em: 24 jun. 2025.
Issue
Section
Artigos
License
The copyright for papers published in this journal belong to the author, with rights of first publication for the journal. As the papers appears in this publicly accessed journal, the papers are for free use, receiving their credit, in educational and non-commercial uses. The journal will allow the use of the papers published for non-commercial purposes, including the right to send the paper to publicly accessed databases.
Received 2008-08-04
Accepted 2008-08-04
Published 2002-05-31
Accepted 2008-08-04
Published 2002-05-31